30 apr. 2012

I söndags

Så var vi framme på helgen- och veckans sista dag, nämligen söndag!
Även denna dag trodde jag att jag skulle träffa Mormor och morfar men det blev så sent innan de kom så får bli en annan dag helt enkelt. Även denna dag vakna jag tidigt och tränade bland annat med Jillian. Körde kondition och tog ut mig riktigt rejält, försökte ta igen för jag har tränat så lite i veckan, fy fy nästan ångest.. men bara nästan.

Var även i affären och köpte lite köttfärs, målade naglarna så behöver bara måla 1 lager till nu idag. Och skulle pluggat men blev inte mycket av det inte, fastnade framför Sims.... Fy!

Gjorde även en deal med Sandra och Sofhia och för att komma bort från ämnet har jag kommit på att jag umgås väldigt mycket med folk på S. Sandra, Sofhia, Sofie, Sabina, Sebbe(bror), ann-Sofi .. Ja vad är det med mig och S-folk? Men åter till dealen, Inget godis, chips eller kakor de närmsta veckorna. Tror nämligen jag blivit sockerberoende så det vill jag helst ska försvinna så detta blir bra för oss.

Ja detta var min söndag.
Hoppas ni hade en bra helg!

Såhär såg jag ut idag. Lätt sminkning och mörkrosa läppar med en tofs!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar